Like?:)

marți, 27 aprilie 2010

Prospături. Poze









11 comentarii:

ajnanina spunea...

parca si simt mirosul de lemn proaspat printre cele de iarba si flori...
si ce dulce se uita motanul de sub gard...

simf spunea...

@ajnanina, imi pare rau ca nu pot pune mirosuri pe blog. brad verde, rasina, liliac, paman reavan...

Mikka spunea...

Ok... a dat verdele peste voi, din toate partile. Aaa, si v-ati tras deja zornaitoare de vant... Foaaarte fain!
Meritati sa stati ca buburuza la soare :)))

simf spunea...

zornaitoarea de vant are vreo 10 ani, daca nu mai bine, era plantata in balconul de la apartament.
la soare - da, stam, cu savoare inca. iti rezerv un smoc de raze si un loc in hamac.

verde inrourat spunea...

pare-mi-se ca la tine miroase rau a verde.

simf spunea...

cam da, mirosul de gri urban e inexistent in zona si mult imi place.

Anonim spunea...

ati ingradit nicaieriul!
anonim fara litere

simf spunea...

@anonim fara litere. sau nu, doar casa.

Anonim spunea...

De lemnele din poza nr. 2 am eu nevoie - facem afaceri?

simf spunea...

@Prenav, lemnele sunt prospaturi, miros a rasina si-s materia prima pentru un gard acelasi model ca-n poze. Dar pot sa-ti dau mobilele producatorului si transportatorului.

Anonim spunea...

sa stai la umbra de artar sau de thuia...

:-D