Like?:)

luni, 17 mai 2010

Ploaie, vânt, verde. Poze











13 comentarii:

Anonim spunea...

I-am arătat şi eu Mariei cum face vântul valuri în iarba mare. Nu ştiu dacă s-a prins, sau a zis "da" ca să ne vedem fiecare de treaba noastră. Copiii ăştia sunt nişte experţi, adică se prind cum te prizi dacă s-au prins înainte să te prinzi că s-au prins cum te prinzi. Şi te duc. (Pariez că ai şi pentru asta o soluţie)

simf spunea...

@Prenav, solutia e sa lasi copilul sa zboare, sa nu-i pui lest pe aripi.

Mikka spunea...

Oooooofff... Deja mor de dor...
Mi-a iesit ieri pe nari numa' verde. Si tot mai am. Zi si tu, ce fel de dragon sunt yo? Dragon respirand verde, cu verde infocat...

Multzam de darurile voastre, dragilor! O sa imi fie si mai viu verdele, dupa baia asta de frumos!
Si cuibul vostru canta asa minunat, ca mi-e deja doooor!

simf spunea...

@Mikka, Ajnanina spune ca asculta cu drag vocile din capetele noastre (in chiosc, pe ploaie) si se supune lor. Pana veniti voi, Hades deja zburda si-ncepe sa se joace, iar bobocii de bujor au plesnit: sunt roz de curcubeu. Adevarul e ca prea era verde totul...

Mikka spunea...

Mmmmm... mi-e deja si mai pofta.
Ma tin insa bine, ma strunesc un pic, sa ma suprinda toate surprizele, mai ales Hades...
De curcubee m-am imbatat deja :))

simf spunea...

@Mikka, imbatatul cu curcubee e chiar terapeutic.

Omuldelamunte spunea...

Văd că nu-i vopsit gardu' şi-năuntru' nu-i leopardu'. Sunt doar trei d'ăia şi alţi trei d'ăia. Buburuza şi răţoiu' nu se pun la vii, doar la virtuali.
Voi sunteţi ce are omu' mai de preţ: o familie.

simf spunea...

@Omuldelamunte - gardul e mai mult de moft, ca poate fi oricand sarit de 3 si escaladat de 3; in plus, nu ascunde nimic. buburuzele, ratoiul, vaca - sunt doar pentru bucuria ochilor si joaca lui polux cand il apuca. suntem o familie-echipa, ceea ce-ti dorim si tie cu drag.

vic spunea...

hai mai, ca hamac asa pe suport n-am mai vazut. pune-l in 2 copaci. prea multa tehnologie strica idilicul.

cateii au voie in hamac, ca trebuie cu program ca-s multi.

simf spunea...

@vic, pomii au doar 6 ani si-s mici, nu-i putem chinui. avem si hamac de pus in pomi, dar va trebui eventual sa-i construim stalpi. cateii nu par interesati de hamac, dar compenseaza motanii, mai ales jinx.

vic spunea...

oh, imi cer scuze, copaceii sunt juniori.
stii ce-i haios in curtea ta, toate sunt relativ tinere, gardut, copacei, gaini, pisoi, catei...
da, mai bine cu hamacul pe suport, chiar cu fundu de pamint. copaceii trebuie protejati.

ordin: motanii sa fie lasati sa leneveasca, sa pisiceasca si miorlaiasca in hamac. mai ales jinx care a citit cred in vreo carte inainte, de aia stie. altfel, de unde?

vic spunea...

pe liternet.ro exista un pdf gratuit cu iubitafizica a lui iulian tanase.

ti-am scris fiindca am vazut ca ai link la kamikaze.
o sa citesc sa vad ce si cum, mai ales cind.

simf spunea...

@vic, motanii sunt dresati sa faca... exact ce vor ei. daca stau ei in patul conjugal, iti dai seama ca n-au restrictii la hamac.
si casa, si copaceii au 6 ani.
multumesc pentru stelian tanase. eu citesc kamikaze in paralel cu academia catavencu.

:-D