Like?:)

joi, 30 septembrie 2010

Trendul numelor la copii

Mi-am propus ca fiică-mea s-o cheme Miruna când eram în anul II de liceu. Când i-am pus Mirunei noastre ăst nume (adică acum aproape 17 ani), nu cunoşteam nicio altă posesoare a lui. Mereu m-a enervat când în parc cineva striga Alexandru sau Ioana şi întorceau capul 99% dintre copii. Avea pupăza noastră un an şi-un strop în momentul în care a apărut pe sticlă Miruna Coca Cozma; a dispărut repede.
Când Miruna noastră era prin clasa a V-a, a VI-a, auzeam uneori prin parc vreo mămică strigându-şi aşa odrasla jucătoare în nisip. Mă amuza.
Acum am senzaţia că 110% din fetiţele de 3-5 ani îs Mirune! Unde te duci, auzi Mara, Daria, Miruna, Rareş, Mihnea, David.
Aşa mă scoate din pepeni tendinţa asta, trebuie să aibă copilul nume în trend, ca mulţi alţii! Eu am vrut ca atunci când în parc îmi strig copilul să vină numai al meu. Dacă aş face acum un băiat i-aş pune numele Gruia. Să văd dacă şi ăsta o să se poarte!

9 comentarii:

ioana spunea...

sau gheorghe, asta sigur nu se mai poarta.

simf spunea...

@ioana, n-as fi asa sigura, e traditie numele asta.

vic spunea...

pai ce mai astepti? si asa esti datoare patriei cu un ostean!

eu o sa astept momentul cind la scoala [caci la nisip e prea devreme] o sa strigi gruia, o sa-ti sara in brate toata clasa intii, cu invatatoare cu tot :-(

simf spunea...

@vic, cum diferenta de la sublim la ridicol e de-un pas, prefer sa raman sublima mama a doua fete decat ridicola mama a 2 fete + 1 baiat. asa sunt eu, modesta.:-)

Anonim spunea...

Armand îmi place mie. Însă chestiunea asta cu numele e relativă. Fiecăruia îi vine bine ceea ce primeşte la botez. Am întâlnit şi cazuri cum ar fi Văcaru Elvis... Însă am trecut uşor peste asta. :)

ajnanina spunea...

sa inteleg ca pe Ana ai facut-o inainte de anul II de liceu ? :))))

Raluca Nicula spunea...

scrii atat de frumos!!! nu ma mai satur :D

simf spunea...

@raluca - esti tu o dulce. si stii asta:-)

simf spunea...

@ajnanina - da, de-aia sunt asa de nerusinat de tanara >:)
la ana am uitat, mi-am amintit cand copila avea deja vreo 4 luni.

:-D