Like?:)

joi, 30 septembrie 2010

Tunel portocaliu bucurătoriu de motani*. Poze cu explicaţii











De o săptămână, felinele noastre au primit o jucărie interesantă: un tunel pliant din fâş, cam de 1,8 m lungime şi diametru 30 cm, cu două intrări laterale circulare prevăzute cu motocei atârnaţi. Au mai avut un tunel de 1 m, dar era pentru o singură pisică şi n-a fost aşa de amuzant; la apartament Jinx se ascundea în el şi ne vâna de-acolo, în casă nu l-a mai interesat. Zombie s-a plictisit repede de tunel, aşa că l-am dăruit unui alt motan, tot negru, Taho.
Noua achiziţie îi ispiteşte pe toţi motanii noştri, iar Jinx şi Zombie susţin spectacole seară de seară. Se joacă bezmetic, sar, se vânează, aleargă, ne provoacă, se luptă, „vorbesc”. Pentru ei e o distracţie „de casă”, pe timp de zi undiţa de motani, vânătoarea în spaţiu deschis, explorările grădinii şi zonelor limitrofe fiind mai ispititoare. (În ultima poză se văd lăbuţe albe pe uşa de la beci.)
* Pentru Jazz şi prietenii ei.

5 comentarii:

ajnanina spunea...

ce misto e sa fii motan la voi! :))

simf spunea...

@ajnanina, si noi spunem la fel. lor insa li se pare firesc, e dreptul lor si obligatia noastra.

vic spunea...

ahaaaa, am vazut si eu la magazinul de pet dar era scurt si timpitel; asta pare o treaba serioasa, ca pentru niste mitze care sunt respectate!

am sa caut si eu, si foarte bine ca mi-ai spus diametrul.
multumesc.

simf spunea...

@vic - cu drag.

fido dido spunea...

viata amarita de motan, deh!

:-D