Like?:)

miercuri, 20 octombrie 2010

20.10.2010, sfârşitul lumii v.2.0

Aveam patru ani şi un strop, mă jucam în nisip cu vreo trei-patru vecini de vârsta mea. Lângă noi, un grup de „copii mari”, de 11-12 ani, vorbeau că în 2000 se sfârşeşte lumea. Să se sfârşească, mă gândeam eu, oricum atunci o să fiu un moş. (În preajmă nu prea aveam femei în vârstă, ci numai bărbaţi.)
Ajung acasă şi-o întreb pe mama:
- Mama, câţi ani o să am eu în 2000?
- 32.
Da, clar o să fiu bătrân… Şi-mi vine o idee:
- Mama, dar tu câţi ani ai?
- 35.
Răspunsul ei m-a pus pe gânduri, deci n-o să fiu un moş, ci o mămică frumoasă. Şi-am hotărât eu că n-o să vină sfârşitul lumii în 2000.
Când aveam vreo 16 ani, sfârşitul lumii se programase pe 20.10.2010 şi asta m-a încântat foarte, am şi făcut invitaţii să ne petrecem sfârşitul lumii volumul II împreună. Straniu, zic eu acum, e că îmi închipuiam că voi fi alături de prietenii mei la casă, nu într-un apartament, că ne vom distra făcând mişto de versete, previziuni, prognoze şi a doua zi le vom povesti cunoscuţilor cum ne-am petrecut noi sfârşitul lumii versiunea 2.0.
La început de 2007, altă prognoză, dar mai în scurt: sfârşitul lumii vine fix pe 13 august. Am avut în plan o lansare de carte, aşa că astfel mi-am petrecut acel sfârşit de lume, versiunea 1.1. în ordinea previziunilor.
Mai urmează un hop: apocalipsa de pe 21.12.2012, prognozată în ultimii doi ani (şi mă întreb de ce nu 20.12.2012?!). E firesc, îmi spun, dacă de ziua mamei e sfârşit de lume, copilul trebuie să-şi depăşească părinţii: de ziua lui e apocalipsa!

6 comentarii:

Anonim spunea...

La mulți ani, doamnă! Sănătate și toate cele bune!

simf spunea...

mersi frumos, adi, si voua tot binele din lume.

capra lu' trei iezi şi merele de plastic spunea...

cum să urezi cuiva la mulţi ani cu ocazia unei apocalipse anunţate şi neîntâmplate? şi când mă gândesc că mai pe la sfârşit de decembrie mai am de făcut o urare în casa fusaru.... şi tot în sfântă zi de apocalipsă!
apocaliptică familie!
un sfârşit al lumii plin de drăgălăşenii şi la cât mai multe împliniri şi împlinite!

simf spunea...

@capra lu' papabembe - asa sa fieeeee. (si pt tine, ami ales partea cu implinitele)

vic spunea...

da' nu zici nimic de cutremur?
uite intre 18 oct si 28 nov, de cutremurul de 7.6 ce faci? sa nu-l ratam...

simf spunea...

@vic - intre un sfarsit de lume si-o apocalipsa, cutremurul si-al 3-lea razboi mondial sunt doar condimentele.

:-D