Like?:)

joi, 21 octombrie 2010

Toamnă, flori, fructe. Poze








7 comentarii:

ajnanina spunea...

ce pofte-mi trezesc pozele tale...
frumoasa toamna...

EmaPirciu spunea...

Daca nu mananc o gutuie din aia o sa mi se usuce gura de pofta

vic spunea...

din cite stiu eu fructele ierneaza una linga alta pe rafturi/polite, ca soldatii fara sa se atinga.
gutuile trebuie puse pe un raft pe care sotul tau cel priceput il va face urgent :-)
oricum, sunt foarte frumoase si sanatoase, nu se vad defecte.

nucile nu au nimic. arata grozav. merg cu vin.

CT spunea...

A venit toamnaaaaa. Vreau si eu gutuiiiiiii! :)

simf spunea...

@ema, costin - am gutui la birou, va astept.
@vic - gutuile nu vor ierna, sunt foarte apreciate. nucile au fost curatate si-s deja in beci. n-am probat nuci cu vin pana acum, dar ma ispiteste sa incerc.

Geocer spunea...

Nucile alea nu arata prea bine!

simf spunea...

@Geocer - ca subiect foto mie imi plac. acum, dupa curatare, arata ca toate nucile si nu mai au nimic special.

:-D