Like?:)

vineri, 5 noiembrie 2010

Amalgam. Poze*

# Soba metalică, o minune care se încălzeşte rapid şi dă un aer de siguranţă incredibil. E în bibliotecă, zonă frecventată cu drag de noi, toţi patru, plus cei trei motani. Stând pe balansoar, în faţa ei, poţi privi pe geam cum pasc căprioare în lizieră (nu duce aparatul foto, face şi el ce poate, aşa că trebuie să mă credeţi pe cuvânt).
# Livada de lângă noi, înspre nord, nefolosită de nimeni. Încă mai sunt mere pe crengile pomilor; poze făcute din faţa bucătăriei.
# Flori care se încăpăţânează să sfideze gerul.
# Pădurea şi liziera ei de la marginea grădinii, partea de vest.












* pentru daiana

5 comentarii:

daiana spunea...

multam fain sis. ce bogatie de culori in padurea ta. Vulpi si iepuri am si pe campurile din jur dar paduri... Faina soba , noi am facut un semineu , tot in living , o sa-l postez. Am si cosuri pentru sobe dar sobe n-am facut. Mi-am luat o centrala ecologica pe peleti ca sa nu ma bag sluga la ea ( nici n-ar fi avut cine sa sparga lemne ca Mada nu e tocmai bun de-asa ceva mai ales de cand s-a imbolnavit...) in fine , dar focul il mai facem din cand in cand numa asa ca sa miroasa nitel a fum si sa auzim lemnul troznind.

Anonim spunea...

azi ti-am descoperit blogul. esti minunata si totul in jurul tau este la fel. :) mi-ai facut ziua mai frumoasa! sa fii fericita, sa fiti fericiti!

cetăţeanul de tip nou spunea...

mulţam şi eu de tablou, din care am reţinut cu osebire pisicile pe balansoar citind ziare, cărţi şi instrucţiunile de bună-privire a livezii dinspre nord, respectiv pădurii şi lizierei celei dinspre vest.
acum tocmai ce mi-am aprins pipa din tabloul lui Duras care zice că nu e pipă şi trag un fum care nu e fum, dar iese pe coşul sobei fără sobă, ca un duh în şalvari ce stă pe nori să vă asculte următoarea poveste.

Odille spunea...

Simona, povestirile tale si fotografiile ne transmit asa de multa dragoste pt noua voastra gospodarie, incit plec de pe blog cu sufletul plin.
In Canada, oamenii isi schimba casa cam la 5 ani. Procedura de vinzare-cumparare este foarte simpla.
Eu intotdeauna m-am uitat dupa "happy homes", case in care simteam ca oamenii sunt ferciti. Se vede dupa lucruri mici, dupa fotografiile expuse pe mobile si pereti. Puneam intrebari agentului pt a intelege motivul vinzarii.
Nu vroiam o casa imbibata cu suparare si neintelegeri.
Ultima casa am cumparat-o dupa ce am vazut cel putin 100 de alte case. :)

Sa va bucurati si sa fiti fericiti!

simf spunea...

@anonim - bun venit, ma bucur ca ti-am putut lumina cateva clipe. te mai astept, punem si de-un ceai eventual cand o da frigul bine.

@Odille - ma bucur de fiecare data cand treci pe la mine. si daca se simte in scrise ca avem o happy home... sunt mandra de mine. multumesc.

@Le Pin... - este evident ca asa se intampla lucrurile.

:-D