Like?:)

joi, 4 noiembrie 2010

Buşteni, că tare-mi plac. Poze





9 comentarii:

ajnanina spunea...

convingatori, aproape le simt mirosul...'
cred ca si lui Polux, maestrul carator, ii plac... sau o sa ii placa dupa ce ii faceti mai marunti :)

ba_laura spunea...

tocmai ce-am pus de-o de-o manifestare alergica raspuns de la un stimul neidentificat, mi-e nasul fantana nesecata, ochii lacrimosi si tulburi, urechile s-ar cere demontate pt. a fi indelung scarpinate ... si totusi ... creierul meu ma-nvaluie cu miros de lemne, cu miros de padure, cu miros...

simf spunea...

@ba_laura, off, stiu ce-nseamna, eu iau aerius in aste cazuri. dar si mirosul de lemn verde poate fi terapie.

simf spunea...

@ajnanina - polux deocamdata supravegheaza atent cand cineva se apropie de busteni. stie el ce stie...

ghidul turistic care şi-a pierdut minţile în boscheţii Grădinii Carpatice când era la cules de frunze de logo spunea...

praful şi pulberea s-a ales şi de oraşul ăsta! da' ce s-a întâmplat de arată în halul ăsta? a trecut tsunami-ul? a investit udrea?
mâine-poimâine, o să arăţi trei pietricele şi o să scrii deasupra lor BUCEGI - 2,5 L la preţ de 2 L.
vă spun , se duce ţara asta de râpă, aia e!

simf spunea...

@ghidul turistic - da, domne, asa e.

daiana spunea...

daca ai in dotare o drujba si ti se termina travertinul feliaza un bustean pentru alei.

simf spunea...

@daiana, avem drujba, avem si o bucata de alee cu felii de busteni, am pus poze undeva pe blog.

daiana spunea...

la fix.

:-D