Like?:)

luni, 8 noiembrie 2010

Motani, iepuraşi, cocoşi şi câini. Poze

• Jinx şi Zombie, cei doi motani negri, pe măsuţa din bibliotecă unde eu teoretic lucram; Figaro, pe canapea, aştepta să mi se urce în braţe.
• Zombie şi Figaro acumulând căldură de la soba metalică. Uneori sunt toţi trei motanii în zonă, trebuie să faci slalom printre ei. În acelaşi timp, Jinx aristocratul veghea de pe măsuţă.
• Iepuraşi încântaţi de varză şi supăraţi pe blitz; cocoşi.
• „Băieţii” lenevind vigilent la soare, lângă grădiniţa de flori unde eu executam diverse. Din când în când veneau când unul, când altul să vadă ce-am mai făcut eu acolo. Câinii noştri şi sacul lor de dormit fost roşu, în „dormitorul” de la lemne. Căsuţele lor sunt doar pentru când vin musafirii, cred că atunci numai ca să se laude stau în ele.







4 comentarii:

ba_laura spunea...

ce de suflete la tine-n batatura!
nu cred ca mai apucati sa va plictisiti, cu-asa companioni de soi.
(intrebare perversa: cate gaini ati bagat in oala pana acuma?)

simf spunea...

@ba_laura - ai dreptate, nu e loc de plictiseala. (raspuns pervers, 3+1, adica 3 intru uzul personal, una - daruita)

vic spunea...

carevasazica: 3 cuti, 3 pisoi, 4 iepurasi o gaina golasa - trebuie sa-i faci fular neaparat, cocosi prea multi, o soba metalica, una masuta cu pisici, o canapea cu motan...

eu sper sa ne intilnim in aceeasi formula - macar - la primavara.
cei mai ticalositi in confort sunt motanii, evident, care nici macar nu-i cheama la ceai pe bietii ciini. sigur, au ocupat toate pozitiile avantajoase.

oare de ce ciinilor le dam doar ce vrem noi si luam de la pisici doar ce ne dau ele?

simf spunea...

@vic - cu exceptia iepurasilor si a doi cocosi (care vor pleca pana la 1 ianuarie prin vecini), si eu sper sa nu avem probleme pana la primavara. (gaina golasa e tot cocos si-i obraznic cat cuprinde.)
motanii nu-i cheama la ceai pe domnii caini, insa se mai intampla sa serveasca micul dejun impreuna, din castroanele cainilor, evident.

chiar, oare de ce?

:-D