Like?:)

luni, 14 martie 2011

Floricele. Poze argumentatorii










7 comentarii:

ioana spunea...

merge de-o salata din frunzele alea. vroiam sa te rog sa pui in locul blogului lui dan (sau sa adaugi :D) link-ul argeseanul.com. vaaaaa rugaaaaam frumoooooos doamnaaaaa!

omuldelamunte spunea...

În poza nr.4 apare un pietroi de râu şlefuit( aşa sunt râurile la munte). Oare cine poate arunca cu pietre în zgăibăriciuri?

simf spunea...

@ioana - adaugataus. ca blogul tau e sublim, dar lispeste cu desavarsire.

@ODLM - piatra e de rau si e pusa cu scop de orientare, ca sa stiu pana unde am plantat bulbi :D

ioana spunea...

blogul meu s-a transformat in cel cu poze unde duce si linkul de la numele meu. multumim frumos!

ajnanina spunea...

frumos!
cei 40 de cm de zapada vad ca au intrat in pamant...

simf spunea...

@ajnanina - in mare parte da. in mica parte inca mai e zapada.

Geocer spunea...

Am inspectat si eu gradina ieri. PEste 2 saptamani cred ca ma duc sa pun ceapa si usturoi.

:-D