Like?:)

miercuri, 23 martie 2011

Poze de scrise argumentatorii





12 comentarii:

Anonim spunea...

aha, ascutim armele, incepe agricultura. :)

simf spunea...

@costin - o, da, abia astept!

Geocer spunea...

Aha, deci pana la urma tot ti-ai facut rasadnite, desi zisesesi ca anul asta nu-ti mai faci. Sau aia nu e rasadnita?

simf spunea...

@George - cam e. si-n ea am pus salata.

Geocer spunea...

Offf, ti-am mai spus ca salata nu se pune in rasdnita!
Bine, fie, o sa-ti dau eu cateva rasaduri de ardei!

simf spunea...

@George :) - off, ti-am spus ca asa o sa fac. astept rasadurile de ardei:D

Mikka spunea...

Oooof, Doooaaamneee, ce frumos miroase pamantul vostru!
Tropaie semintele astea, sa iasa din pamant... ce or fi sa iasa ele.
Mor de pofta sa miros focurile de primavara.

Si ce curat facurati voi! Ce curaaaat!

simf spunea...

@Mikka - miroase a pamant reavan, a viata inmugurita si a curat de gradina purificata prin foc de primavara.

Pinocchi0 spunea...

Aaaahhh, ordinea de martie dintr-o grădină bine îngrijită... așa îmi lipsește... mor de invidie... :-)

simf spunea...

@Pinocchi0 - e buna si invidia, ajuta la indeplinirea telurilor:)
sambata, cand voi mai planta 1001 de chestii, ma voi gandi la tine.

vic spunea...

mai, nu ati taiat prea radical crengile pomisorilor?
trebuie sa facem rost de o pereche de pi^rsi. da, exact, asta va lipseste si un stup.

simf spunea...

@vic - nu e radicala taierea, au cazut "lacomii". parsi ne aduc motani mai mereu, ii prind in liziera. stupi - nu, mi-s eu alergica. dar sunt multe albine pe la salcamii din preajma.

:-D