Like?:)

marți, 19 aprilie 2011

Dovezi ale spuselor anterioare. Poze










5 comentarii:

vic spunea...

pai, sunt moarta de invidie. uite ce frumusete, cum stau frumos si motani si flori, basca stropitoarea.
din experienta mea, care stateam ghemuita pe jos, e foarte comod sa lucrezi pe blatul zincat la rasaduri si alte bibileli.
gradina arata din ce in ce spre perfect.
acord un 10, cu jos palariuta mea!
bravo si mesterului, la pachet cu admiratia de rivnitor ce ma aflu.
am cumparat si eu un liliac.

vic spunea...

am intrat inca o data, din ce ma uit din ce-mi place.
ptiii, ce minunatie stie sa faca sotul tau.

Geocer spunea...

Bai, ce patrunjel mare ai. Si leustean! Ale mele abia au scos capul, timide!

simf spunea...

@vic - tare mandra mi-s.
@george - sunt puse anul trecut.

Alexandra spunea...

Cat imi plac pisicile. Ma uit la ele fascinata, mi se par animalele perfecte!

:-D