Like?:)

vineri, 8 aprilie 2011

Poze fără de titlu










10 comentarii:

Geocer spunea...

Pune mana, culege urzici si fa mancare de urzici.

simf spunea...

sunt urzicile puse special in gradina, asta am in meniul de week-end.

vic spunea...

incepe sa arate ca la google earth.
propun sa eliberam in gradina vreo citeva ore gaini, motani si catei de-a valma.

si mai propun sa vopsim gardul cu rosu, dar nu vopsea, ci un var stins, astfel ca pina la anul sa se stearga.

simf spunea...

@vic - motanii oricum sunt liberi sa mearga unde si cand vor ei. gainile si cainii nu, pentru ca vor sa vada ce-am plantat eu si nu-s de acord cu ei.
cu vopsitul in rosu stins - de acord, dar nu gardul, ci acoperisul din tabla.

Neliniştitu' spunea...

Răsări-t-a ţelina / Ceru-i ca oglindaaa...
Weekend fain, Doamna!

simf spunea...

@Neliniştitu' - si tie om bun si astept vesti despre lansare.

Neliniştitu' spunea...

Or să fie, or să fie! După care o să te-aştept cu recenzia! :))

Alexandra spunea...

Frumoasa e viata la tara! Cand ma satur de taranoaia si-mi doresc un apartament luxos in buricul targului, ce crezi ca fac? Ma duc in gradina? Nu! Iti citesc articolele si ma uit la pozele tale. Si-mi revin aproape instantaneu! :D

Alexandra spunea...

Am lasat un comentariu aici, nu s-a vazut?

simf spunea...

@Alexandra - esti tu o dulce!
(blogul are comentariile moderate si trebuie aprobate intai. iar eu in week-end nu prea intru online.)

:-D