Like?:)

miercuri, 4 mai 2011

Grădina de mai. Poze





14 comentarii:

ioana spunea...

muşeţel ai pus?

simf spunea...

@ioana - nu. e deja in flora spontana.

Anonim spunea...

pfoai ce m-ai impuscat cu ultima poza!
rai de rai, fata!

EmaPirciu spunea...

Scuza-mi ignoranta, in opza doi sunt dovlecei? Asa de mari?

simf spunea...

@Laura - acum intelegi de ce spun eu "coltul nostru de rai"?:)

@Ema - sunt castraveti, productie sor'mea, au si flori. tare dragi imi sunt.

daiana spunea...

si in prima poza ce e marea aia verde , soro ?

simf spunea...

@daiana - e lucerna, dar nu ea e vedeta, sis, ci alunii! betele alea sustinute cu tutori...:)

daiana spunea...

si alunii de unde-i ai daca nu ti-e cu suparare?

simf spunea...

@daiana - de la un vecin, pe sistemul "troc", contra lucerna uscata:)

daiana spunea...

bun "trocul" , de-as avea si eu un vecin cu aluni.... ca loc de lucerna am berechet

simf spunea...

@daiana - eu ma ofer sa-ti dau din puii alunilor nostri, cand or face, de nu reusesti sa gasesti pana atunci. una lume m-a sfatuit sa caut pe marginea padurii, dar... s-a ivit ocazia cu dom'colonel, ne-a auzit ca vrem si ne-a dat dumnealui.

Adinuca spunea...

Tu vorbeai de tablouri. Da la tine ce e? Minunatie nu altceva. Jos palaria doamna pentru organizare.

simf spunea...

@Adinuca - tu, ca orice rac responsabil, pui pret pe "a avea" din munca ta, pe util. eu, ca orice balanta care se respecta, fac ca lucrurile sa arate frumos. io zic ca la tine e mai avantajos. :)

cristina spunea...

frumos, ordonat, pare si manos, jos palaria!

:-D