Like?:)

vineri, 12 august 2011

Ghinion x 2. Jinx şi Zombie

"Ca un om fără de minte numai eu merg înainte
Toţi îmi stigă: eşti nebun!
Dar de ce îmi este dragă şi iubesc pisica neagră
Asta n-am cum să le-o spun."
Pasărea Colibri - Pisica neagră (Cântece de bivuac)




Tunelul portocaliu bucurătoiu de motani colorează casa, viaţa, zâmbetul.







Cu toate că e şi el tot negru, Hades e, în cazul de faţă, bonus.



Somnul la umbră de varză roşie sau conopidă face bine la calitatea blănii.



Dacă o pisică neagră aduce ghinion, două aduc oare noroc, pe principiul negarea negaţiei?

8 comentarii:

cristina spunea...

negarea negatiei? no way! dublarea ghinionului, triplare, X infinit, dupe posibilitatile de a duce ale fiecaruia.
ma intreb cine a inventat prostia asta cu mata neagra care aduce ghinion. sau n-o fi chiar prostie? nu stiu, eu le iubesc maxim.

simf spunea...

@cristina - draga-mi esti, tu cristina tu, cu promptitudinea-ti si pisicile tale negre!:)
superstitia cu pisica neagra e din vreme inchizitiei, cand toate animalele negre erau asociate cu vrajitoare si cu magia neagra, ca doar negru e culoare funerara in crestinism.
eu am doua "ghinioane" feline si zau de-as zice nu la inca unul (si, spuneai ca dai nepoatele?). pentru ca merit!

cristina spunea...

simona, stai sa vezi ce chestie. cred ca nepoatele or sa ramana cu ochii albastri. au o luna si ceva si inca sunt albastri, poate nu se mai schimba. dau una, iar daca ar fi sa ti-o dau tie, as fi cea mai fericita fiinta depepamant, dar mai intai tre sa le invat sa manace si altceva decat lapte de la ma-sa. ce zici, s-ar asorta si niste ochisori albastri la negrii tai?

simf spunea...

@cristina - o, da! jinx are ochii galbeni, zombie - kaki. in septembrie am drum la bucuresti:)

Istraterestra spunea...

Se zice ca daca o pisica neagra iti taie calea atunci precis se duce undeva... Imi plac superstitiile cu pisicile negre. Cred ca si Mitzanului meu i-ar placea o ascunzatoare din asta.O sa ii caut si eu una. Unde?

simf spunea...

@Istraterestra - la Zoomania, la noi e in incinta Auchan. e nebunie la noi in casa cu tunelul portocaliu, cand e un motan inauntru, cand altul, cand amandoi.

vic spunea...

la orice casa normala stau in ograda oratanii negre: pisi sunt cele mai pretioase.
dar n-am auzit pe nimeni sa zica //ca ai ghinion daca-ti taie calea o gaina neagra. oare de ce?

Pixel spunea...

Paznicul frunzelor de varza :))

:-D