Like?:)

vineri, 16 martie 2012

Mijloc de martie în curte, în grădină

Peisajul suferă schimbări de la zi la zi, zăpada s-a retras considerabil dar se încăpăţânează să se ascundă pe lângă garduri şi în pădure, au răsărit fiarele vechi în colţul dedicat lor şi o folie de polietilenă dispărută după prima tură de ninsori. Roata de la roabă s-a desumflat, lămpile solare colorate au rămas fără ţucumbărele ce se înfig în pământ şi va trebui să le inventăm altele, suportul de săpun lichid de pe stâlpul chioşcului a abandonat războiul cu gerurile şi a cedat pe câmpul de luptă jumătate din sistemul de prindere.
Rodonelul, salvia, una dintre erice şi o levănţică au trecut cu bine peste iarnă, lonicera a început să apară din stratul de gheaţă, cedrul pare şi el viu, au mai apărut trei ghiocei, iar lângă arţarul înmugurit sunt nişte plăntuţe roşiatice. Acum mă întreb oare ce-am semănat eu acolo anul trecut; sau să fie din flora spontană?!
Ceapa şi usturoiul plantate în toamnă au cam 1 cm înălţime, cele care au scăpat, că zona e plină de arpagic degerat scos de căţei hărnicuţi, cele trei feluri de mentă au deja frunzuţe, iar campioni întru vestitul primăverii sunt liliecii, toţi cu muguri în diverse stadii de evoluţie.
Ici-colo smocuri de iarbă, păpădii, buruieni.
E doar începutul.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da, sa speram ca asta e inceputul.
Ieri,la Campina,a nins jumatate de zi
de ziceai ca esti in plina iarna.Spre fericirea mea s-a topit dupa amiaza.
Ma uit si eu cu speranta in curte,la locurile unde stiu ca ar trebui sa rasara ceva.Pentru ca am locuri unde zapada mi-a distrus tot ce pusesem eu.Nu mai am o parte de tufanele,zmeurul mi-a inghetat cam jumatate,din scanteioarele care trebuiau sa infloreasca anul acesta
nu prea mai am...
Dar vine ea caldura si-mi aranjez eu gradina din nou:))
urez o zi cu mult soare si multa sanatate.

:-D