Like?:)

luni, 26 martie 2012

Primul week-end în grădină

Soare, o adiere de vânt, un duşuleţ din doi nori răzleţi şi apoi iar cald şi bine. Cam asta a fost vremea în week-end şi, cum domnul meu nu a mers la serviciu, au început să se vadă diferenţe.
Întâi a îmbăiat pomii, apoi a făcut curăţenie la găini (am pus de macerat), a ars frunze uscate greblate de prin curte, de pe lucernă, a scos suportul de flori şi a avut vreme să mai sape o palmă de pământ (în gazonul plantat primăvara trecută, ca să pot pune eu amestec de flori perene pentru gazon, călţunaşi, calendule şi încă ceva, dar nu mai ştiu ce), să pregătească terenul şi să pună salată şi ridichi – a fost prima dată în viaţa lui când a plantat altceva decât pomi. Copilul nr. 2 şi cu mine ne-am distrat punând in decorativ, maci, bănuţei, busuioc, pătrunjel şi ţelină de frunze, săpând trandafirii şi plantând în ghivece levănţică, ochiul boului, gura leului şi limba mielului; acum să vedem ce va ieşi.
Mâine sau poimâine (în funcţie de ora la care mă întorc de la medic) va veni nea Sandu să pună ceapa şi usturoiul, cumpărate tot de el. În zilele ce vor veni va tăia via, va săpa căpşunii şi va completa rândurile cu stolonii rămaşi între trandafiri, va săpa şi vărui pomii... Da, cam are de lucru.
Ca să nu mă mai învârt pe lângă el, domnul meu a aplicat o tactică diversionistă: a legat din nou apa către grădină şi a scos furtunul cu duş; tactica i-a fost eficientă, aşa că am început să ud ceapa şi usturoiul puse în toamnă, o parte din leuştean, lalelele şi narcisele. Două seri şi diferenţa între plantele udate şi cele neudate e vizibilă; cred că ar fi bună o ploaie, mai ales că ieri, când s-au scuturat norii, mare plăcere ne-a făcut.
Zăpadă mai e doar puţină în partea de nord a casei, din cea căzută de pe acoperiş, lucerna se înverzeşte, mugurii cresc, plăntuţele au evoluţii verticale considerabile şi miroase pregnant a primăvară.
Bună dimineaţa!

6 comentarii:

Dani P. spunea...

Buna sa fie toata ziua, ca acum, deja s-a trecut dimineata :)
Multe treburi se deruleaza la voi. Bravo, harnicutilor ! E bine, ca ai ajutoare de nadejde. Si eu ud zilnic de citeva zile, am tot aruncat seminte in straturi si vreau sa germineze repejor :) Ar fi buna o ploicica ...

Daniel spunea...

Buna dimineata!

simf spunea...

@Ady - vedem ce putem face. sanatate si multa bafta.

Dli spunea...

Au inceput lucrarile de primavara.

simf spunea...

@Dli - da, si inca mai tarziu decat de obicei.

Bancuri audio spunea...

Imi place divertismentul.Imi plac fazele amuzante si tot ceea ce as putea face sa fac pe cineva sa zambeasca.
Acum am sa va zic cam ce o sa gasiti voi aici adrianbilanici.ro , cand ma veti vizita.
Am inceput de ceva timp sa inregistrez Bancuri Audio cu Romanu din Zona si sincer chiar imi place.Intr-un fel ma caracterizeaza.
Nu e ceva pentru care fac atunci cand ma plictisesc ci am luat asta ca pe un hobby.Nu sunt expert dar ...cat de cat ma descurc.

Am si clipuri amuzante,cum ziceam..imi place sa ma amuz.
Vei gasii la mine si zodiacul indian sau zodiacul chinezesc,le am pe ambele (asa ca sa fiu dotat).
Cui nu-i plac iluziile optice?De obicei ,asta le place multora,deci..vei avea parte si de ceva iluzii optice pe la mine.
Am o categorie si pentru timpul meu liber in care spun pe unde am fost sau ce am facut.
Dupa asta urmeaza Poze amuzante.Unele chiar sunt amuzante,sa stiti.

Urmeaza o categorie mult placuta tuturor.
Categoria"facebook"despre tot ceea ce tu ai nevoie,in caz ca vrei sa aflii.

Am si muzica,nu puteam sa uit de muzica..cand imi place ce cant si ceea ce fac.Acolo gasesti si partenerii media.
Detin si categoria "politica"! De ce? Pai cred ca e util ca cineva sa afle din cand in cand ce se mai intampla la intuneric;)

Si pentru barbatii bucatari sau femeile gospodine ,am si asa numita categorie"retete culinare". adrianbilanici.ro

Si in final sa nu uitam ceea ce e chiar important ..Am o categorie pentru sanatate.
Acolo iti voi spune tot ceea ce este nou pe piata medicala.

Nu stiu cat de mult ti-a placut aceasta prezentare..dar te invit cu drag sa citesti adrianbilanici.ro

:-D