Like?:)

miercuri, 11 aprilie 2012

Neliniști existențiale

Aseară, pe la 7 și un pic; domnul meu stă în mijlocul curții nou lărgite și privește ca un Sfinx spre chioșc. Lângă el, vreo 6-8 scânduri de 4 metri și două bucăți de lemn cu profil pătrat. În chioșc, bormașină, polidisc, rindea, pendular, prelungitoare, burghie, tije filetate, nivelă, echer, negrese și alte minuni, parcă teleportate acolo, că în urmă cu trei minute nu erau.
E clar, îmi zic, de Paște vom avea capcane prin zonă, că cine știe ce-i trece prin minte și sigur nu apucă să facă până atunci.
Îl aud, cu o voce manipulatoare modulat-dulce:
- Iubitaaa, cum crezi tu c-ar fi mai bine să închid partea din față? (Și-mi expune n variante, unde n>4)
Precum copii din ciclul primar când sunt întrebați ceva de învățătoare, îi răspund:
- Eu cred căăăă... cel mai bine ar fi să faci cum vrei tu, dar DUPĂ PAȘTE.
- A, nuuu, până atunci!
Închiderea laterală fusese programată să fie gata până în Paște – și este -, iar restul să fie făcut într-o zi neprecizată, oricum după Duminica Tomii.
Și s-a apucat să meșterească*; operațiunea a generat rumeguș, praf de la cimentul găurit, șpan și dezordine, multă dezordine. Chioșcul și zona aferentă lui fuseseră curățate cu spirit de răspundere și febră musculară zilele trecute, pentru că acolo vom pune masa de Paște.
Scândurile, negresele și profilul pătrat sunt cumpărate de anul trecut pentru închiderea chioșcului; am avut discuții pe tema dată de nenumărate ori și concluzia a fost mereu c-o să amenajeze el zona într-o zi cu soare.
Acum mă întreb: dacă de fiecare dată în 24 de ore după ce-am spălat geamurile plouă (și-n miez secetos de vară), să încerc să fac curățenie generală în locul unde trebuie amenajat ceva de multă vreme, în speranța că-l va apuca hărnicia pe domnul meu?!

* N-a terminat și nici nu sper s-o facă până în Paște.

Un comentariu:

daiana spunea...

trebuie sa incerci de cel putin trei ori ca la stiri sa vezi daca se confirma. :) :) :)

:-D