Like?:)

joi, 5 iulie 2012

Cioburi. De ce există oameni


Domnul meu desface dopul petului de 2 l (cu lapte de vacă proaspăt muls) sub nasul Mașei, care doarme în coșuleț; nările îi freamătă, deschide ochii ei galbeni, rotunzi, de cucuvea și brusc se cambrează.
- Vrei lapte, fetiță?
- Miaaaaauuuu!
„Miau”-ul Mașei are o singură poziție de potențiometru: pe surround, la maximum; sare din coșul pentru cules legumele din grădină direct pe masa de lângă terasă, coboară în fața lui R. și merge spre bucătărie, uitându-se des în spate ca nu cumva să-l piardă. Intră, se oprește lângă raftul cu castroane de pisici, așteaptă neliniștită în rotocoale eliptice și nu tace decât când începe să lipăie. Și lipăie. Iar și Iar. Metodic.
După ce termină, își curăță mustățile albe și-i sare lui R. în brațe. Se întinde arcuit, cască, mai aruncă o privire în jur, se răstignește pe picioarele lui, apoi oftează adânc și își pleacă obrazul pe mâna domnului meu.
R. se sprijină de perete, se așază cât să-i asigure Mașei un confort cât mai bun, al lui nu mai contează.
Pentru acest unic scop s-au inventat oamenii. Să-i fie ei de folos.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Cunosc! si eu am 2 "mase"...e fix cum zici tu :)

cristina spunea...

asta mica are pofte? ca escroaca sentimentala stiu ca e, nici nu ma mir. acolo toate vietuitoarele din curte s-au nascut ca s-o slujeasca pe maria sa, nu numai voi, oamenii.
nu-i asa ca uneori ai vrea sa fii in locul ei?

simf spunea...

@anonim - cred ca mai toate matzele au parerea asta

@cristina - mananca in disperare si evident ca daca ar fi dupa ea ar manca numai whiskas pt juniori - purina ii pute, proplanul i se pare nedemn pt ea -, dar din fericire noi n-o prea luam in serios. cu vietuitoarele din curte mai are shouri, castor latra la ea fix cand bea apa si cade matzuca noastra in galeata cu apa, zombie ii mai trage cate una cand sare pupaza peste cal, jinz o mai educa si el, hades o antreneaza prin alergare cand o prinde in spectie pe la castronul lui cu mancare.
n-as vrea sa fiu in locul ei, eu mi-s mai sociopata de fel si nu-s fan atentie umana:)
dar ma distreaza individa

vic spunea...

da, dar l-ai intrebat pe r ce a simtit in acel moment, cind si-a culcat capul catifelat pe mina lui?

pentru acel unic sentiment merita sa-i aduca saptaminal lapte proaspat, sa il serveasca in castronas de mitza si...

simf spunea...

@vic - nu-l intreb, se vede pe chipul sau:)
plus ca masha e fix matza lui.

cristina spunea...

daca si tu esti sociopata ...

am ras de castor si l-am parat colegilor de birou :)))))))

:-D