Like?:)

luni, 23 iulie 2012

De vară


E final de iulie și vacanța își cere drepturile; cred că-s în deficit de concentrare, randamentul mi-e considerabil afectat, am strâns oboseală și să dau la schimb – oare ar putea cineva să vrea oboseală? - și nativele mele tendințe sociopate tind să se accentueze. Compensez cu Led Zeppelin.
Nimic nu-mi convine, nu vreau să fac nimic, dar nici să stau nu-i bine. Iarba nu crește și e de rău, dar dacă totuși se încăpățânează s-o facă iar nu-i bine, că mă enerevează. Și-atunci ca terapie parcă merge ceva Rachmaninov.
Vreau să nu-mi pese de e 7 dimineața sau seara; să închid telefoanele sau să le las pe silent și să mă uit la ele o dată la câteva zile; să dorm; să mă plimb; să citesc; să fac ce vreau, când vreau, dacă vreau. Să mănânc prune și mere acre. Să ascult folk, new wave și pop sirop.
De fapt, să nu fac nimic. Metodic. Cu program. Și savoare.
Oficial, de mâine sunt în concediu. Trăi-vom și vedea-vom.
Vacanță plăcută!

2 comentarii:

Andreea - DinGradinaLuiArdei spunea...

Vacanta placuta! Sa faci tot ce iti doresti si sa nu se termine pana nu le faci pe toate. Salutari de la Mare!

simf spunea...

@Andreea - mersic, si voua racoare si relaxare.

:-D