Like?:)

marți, 3 iulie 2012

Trandafiri

Că mi-a făcut Alexandra poftă să mă laud.














10 comentarii:

cristina spunea...

ala de dulceata ti-a inflorit deja????? <>
uau, e bine la tine acolo, sunt energii benefice, ma bucur foarte tare!

simf spunea...

@cristina - dap, in pozele 6 si 7 ei sunt.
sa fie energii benefice?! ar fi cam bine.

iulianai spunea...

Buna ziua,

Foarte frumosi trandafirii, imi plac in special cei rosii si portocalii.
Ai mei deja s-au trecut, poate ca au fost un soi mai timpuriu sau poate ca nu am stiut sa-i ingrijesc asa bine

simf spunea...

@iulianai - bine ai venit. tind sa cred ca trandafirii nostri arata asa pentru ca in zona unde locuim panza de apa freatica e sus (ii si udam aproape in fiecare seara) si in plus sunt plantati nu in plin soare, ci mai la semiumbra - cam 6 ore de soare pe zi. infloresc mai greu, dar rezista pana pica zapada pe ei.

Anonim spunea...

I-ai pus "in cusca" pe aia de dulceata :))

simf spunea...

@Anonim - prefer sa bag la inchisoare trandafirii si s-o duca bine decat fie sa leg cainii (blasfemieeee), fie aceiasi caini sa-mi distruga minunea de trandafir de dulceata:)

Diana Alzner spunea...

Simona, cel roşu cu alb şatirat e deosebit. Eu m-am axat pe trandafiri pentru că nu necesită atât de multă îngrijire ca alte flori.
Dar îmi place mult şi gardul tău cu scândurile puse orizontal, de când mă tot rog de cineva să-mi facă şi mie aşa gard şi nu vrea! :)

simf spunea...

@Diana - si cel satirat e luat, ca de altfel toti trandafirii mei - de la simfonie. gardul e facut de domnul meu. intr-o zi a fost gata, dar il gandisem inainte vreo doua luni.

irenadaiana spunea...

de ce n-ai participat la concurs? sau ai participat?

simf spunea...

@daiana - sau da:)

:-D