Like?:)

joi, 15 noiembrie 2012

Cum poate deveni luminoasă o zi noroasă de noiembrie

În cazul meu, primind flori. Vii. De grădină. Perene. În ghivece.
Ieri dimineaţă am făcut comandă la plant-shop. Am sunat. Am vorbit (dulce grai are domnul de-acolo!). M-a sunat să-mi confirme expediţia. Astăzi, la 9,30, deschideam cele două colete. 15 ghivecele cu verde în diverse proporţii, unele şi cu flori, chiar foarte vii dacă mă gândesc la cum arată acum vegetale de la noi din grădină.
Ce-am comandat? Echinaceea purpurea Powwow White, Primula elatior Crescendo mix, Papaver orientale "Pizzicato", Helenium autumnale "Helena Red Shades", Pulsatilla vulgaris Rubra, Phlox subulata"Early Spring Lavender", Gentiana septemfida, Ceratostigma plumbaginoides, Dianthus barbatus Noverna F1 Clown, Hepatica transsilvanica, Hypericum calycinum, Campanula cochlearifolia "Baby White", Achillea millefolium "Cherry Queen". Mai voiam încă două, dar nu mai erau şi, ca să nu fiu dezamăgită presupun, domnul de la plant-shop mi-a pus el două alte plăntuţe, un Capsicum şi o Achileea. Bonus. Fără apariţie pe factură (nu-s deloc scumpe, majoritatea costă 5 lei).
Am pus link pe blog să-mi fie la îndemână. Mi-am făcut wish list.
Nu vă povestesc cât de eficient erau ambalate şi poze n-am făcut că n-aveam răbdare. Acum fac planificări ce şi unde plantez.
Ştiu ce voi face în week-end, iupiii!

10 comentarii:

cristina spunea...

acum am primit si eu pachetul, dupa ce am facut comanda ieri. inca nu le-am luat la puricat, caci mi-au fost livrate la birou si daca le desfac aici, nu mai am cum sa le car pana acasa, dar la fel, au ajuns in buna regula, ambalate cat se poate de bine.
am observat un singur lucru, insa: zburau ceva gaze albe din pachetul cu cercelusi.

Anonim spunea...

Ma bucur pentru tine, pentru noi si pentru plantutele ce le-am primit :) Sa creaca mari si voioase.

simf spunea...

@cristina - or fi de la curierat:)

@greenezonelife - asa sa fieee :)

cristina spunea...

acuma m-am uita si la ce ti-ai luat tu. sunatoarea aia m-a tentat maxim si pe mine, dar am impresia ca nu mi-am luat-o. daca nu mi-am luat-o, sigur a fost pentru ca nu stiam daca e buna de facut ceai sau e doar de decor.

simf spunea...

@cristina - eu oricum am luat-o pentru decor, avem sunatoare clasica in liziera la greu. astept lista cu ce ti-ai cumparat tu + impresii.

vic spunea...

eu nu inteleg: unde le plantati? afara? in mama gerului?

sau aveti vreun loc ascuns?
si cutzii ce spun? idem mitzele?

silavaracald spunea...

După câte mă pricep eu la plante, majoritatea mi se par cam medicinale. Poate mă înșel.
Eu iarna cumpăr doar de-alea aromate, de la supermarket: cimbrișor, mentă, busuioc, magheran etc. Nu prea au viață lungă nici ele.
De exemplu, mi-am transplantat câteva tufe de busuioc din grădină într-o glastră, dar oricât le-am îngrijit, încep să se usuce. Așa că aștept anotimpul cald, când or răsări în grădină din semințele pe care le-a purtat vântul care-ncotro.

simf spunea...

@SLVC - unele sunt plante sanitar, dar calitatea lor de baza e ca-s perene si rezista in gradina fara pretentii.

mirela spunea...

sunt minunate plantele de la plant-shop.ro iar serviciile si promtitudinea ,exemplare

simf spunea...

@mirela - intrutotul de acord cu tine, fara sa avem vreun interes sa le facem reclama. pur si simplu sunt oameni seriosi.

:-D