Like?:)

luni, 12 noiembrie 2012

Dimineață

La mulți ani, Daiana!




6 comentarii:

microb turbat spunea...

blogu' nu-i pentru poze doar. pune si vorbe. si cine-i si Daiana asta?? e romanca? de ce are nume telenovelizat?

simf spunea...

@microb turbat - mi-era dor de tine:)

silavaracald spunea...

Subscriu la cele zise de microbul tubat în unele privințe. :)
Chiar așa, cine-i Daiana aiasta? Bun, știu că voi două știți, dar pe noi ne-ați băgat în ceață. :D

simf spunea...

@SLVC - pun si text acusi-acusi:)
daiana e omul zilei astazi, implineste o frumoasa varsta. e link activ (functioneaza, l-am probat eu :) ) catre blogul ei. e primul dintre oamenii frumosi intalniti pe net pe care l-am cunoscut f2f.

irenadaiana spunea...

Multam Sis!
Iarta-ma ca nu ti-am raspuns ieri dar stii tu , am sters-o englezeste (ca si numele cu care m-a cadorisit mama - ierte-o Cel de Sus). Sa-ti spun ce-am primit cado de la M. - UN MIGDAL , iti dai seama? Asa ca abia asteptam sa ajung acasa. :)
P.S. - pentru cine nu ma stie - va astept pe la mine. :)

simf spunea...

@daiana - MIGDAL???? uau, era normal s-o tulesti brusc.

:-D