Like?:)

joi, 15 noiembrie 2012

Liniște



11 comentarii:

Anonim spunea...

Alea dupe butuc parca-s urme de sange...Si pamantul parca-i prea asezat...E cineva dedesubt???

laurentiu spunea...

In sfarsit...
Am terminat de citit tot blogul, din 2007 si pana azi, 15noiembrie.
Si zau ca-mi pare bine c-am facut-o!

simf spunea...

@anonim - nu-s nici urme, nu-i nimeni dedesubt, dar e o idee:))

@laurentiu - si mie imi pare bine, multumesc, bun venit. si te mai astept.

Anonim spunea...

Nu-i indicat sa citesti un blog d'a capo al fine..decat daca esti prieten.Daca nu, poti capata batai la inima...Eu ,'par exemple" ,anul trecut cand am primit calculatorul si ne-am instalat Net-ul...pentru ca o tot vazusem pe cumnata mea "iubibila" facand poze,am cautat cam 2 saptamani si ceva, zi si noapte...siiii am gasit intr-o zi o poza cu gradinaaa..Si asa am aflat ca noi santem doar vecinii ,puturosi,mizerabili,lenesi...ce mai ,niste ticalosi intre care traia o fiinta harnica, minuata,plina de bune intentii...ce mai"o zana buna intr-o gradina de vis".Uite-asa a cazut "marul de aur" in troaca porcului...Deci sant cazuri si cazuri..Anda!

simf spunea...

@Anda - :)))

Anonim spunea...

Am inteles!!!Dar gradina e a mea... Ea doar foloseste o parte...Acu'poate gasim seminte de bun simt...

simf spunea...

@Anda - si daca gasesti seminte de bun simt, iubibila ta e cam beton. n-am vazut samanta sa incolteasca in beton. cand te mai supara, gandeste cum ar fi sa-i iei pamantul (doar e al tau). imagineaza-ti expresia fetei in timpul discutiei. e terapie.

Anonim spunea...

OHOOOO!!!Urmeaza....Bun Net-ul asta...tare bun..

Anonim spunea...

PUP!!!

microb turbat spunea...

las ca vezi tu "liniste"... dobitocu' parazit de hrusca s-a trezit precum cacarau odata pe an si incepu iar cu plagiatele lui colinde sa zgirie aerul.

simf spunea...

@microb turbat - deja s-a trezit? iacs, o sa evit magazine autobuze si alte locuri cu muzici ambientale si radio.

:-D