Like?:)

vineri, 23 noiembrie 2012

Pe picior de week-end

Azi e vineri şi deja mi-am propus mult prea multe pentru week-end-ul ce vine, mai mult, e Black Friday şi inclusiv .multeplante are reduceri bunicele, iar după-amiază am în plan un tur prin Brico să vedem dacă pe-acolo se anunţă ceva.
Noutăţi? Urme fine:
* Mâțucele fac bine la casele lor, dintre ele le-am văzut pe Catiușa – e superbă, i s-a închis culoarea blăniței, ochii îi bat în gri acum – și pe Bell – ochi rotunzi și galbeni cu privire de cucuvea, blană lucitoare și deasă-deasă, s-a lungit și a căpătat aspect adolescentin, mâță neagră tipică, atipic e faptul că umblă ca legată cu elastic după un pui de câine (Pătrăţel) și mama lui (Saşa).
* Mașa a tolerat foarte bine plecarea puilor, în primă fază a adus vreo doi șoareci și-și chema odraslele, dar s-a sacrificat și i-a mâncat ea, nu înainte să-i obosească bine prin bucătărie și prin locul de masă până ne-am prins noi ce execută acolo mândra. Acum își dispută locul cu Jinx în patul nostru din dormitor – și se lasă cu scuipături și mârâieli -, vine iar după mine prin grădină pe post de pisica mea de vânătoare, mănâncă de rupe – nu mai e atât de slabă, dar mai va până la forma inițială – și vorbește parcă mai mult ca niciodată, întru oripilarea urechilor mele și iritarea domnului meu.
Zombie mi se pare incredibil de frumos cu atitudinea lui regală, de pisică mare și sălbatică, iar Jinx e un bou capsoman, violent și răzbunător şi suspectez că el e criminalul care aduce de prin vecinătăţi cârtiţe, le omoară şi le lasă în mijlocul potecii din grădină.
* Câinii sunt bine mersi, se îngrașă, Grasul e în stand by cu revenirea, dar clar nu are dureri, Hades aduce el știe de unde șobolani (suspectăm că şi-au făcut cuib sub lemnele de iarnă), iar pe Castor l-a apucat așa o mare dragoste de mine că mai mereu mă împiedic de el.
* Găinile sunt nesimțit de grase, uneori fac și ouă, iar cei trei cocoși sunt foarte violenți, nu numai că se bat între ei, dar le smulg la propriu penele găinilor, care fug disperate și mereu reclamă câte un viol.
* DN 73 e în curs de reparare responsabilă- se mişcă bine drumarii pentru standardele româneşti -, am fost la sor'mea M. şi m-am ruşinat de-a dreptul (o sfeclă roşie de-a ei egal vreo 4 de-ale mele, de fapt proporţia e cam aceeaşi la toate rădăcinoasele sau mă rog chestiile a căror parte comestibilă se dezvoltă în pământ).
* Tare drag îmi e când văd că pe blog revin peste o sută de vizitatori unici pe zi, dintre care probabil unul singur mi-e rudă; tot privitor la blog, am pus reclame către cam ce mi-ar plăcea mie de Moş Crăciun – e varianta nouă a scrisorii -, poate le vor fi utile “unicilor” mei măcar întru orientare către ce cadouri să le facă celor dragi de sărbători (Iulian, vaporeta e pentru tine cu dedicaţie).
* Abia aştept să vină ziua de mâine, nu de-alta, dar mi s-a aproape s-a dus febra musculară din week-end-ul trecut şi parcă nu mi-ar sta rău cu una nouă..

6 comentarii:

Anonim spunea...

Apoi ,dupe ce ai postat cereri despre "que le Moshu" vad ca toata lumea a luat weekend...I-ai mutit..vezi daca nu esti cuminte...ANDA

simf spunea...

@Anda - m-am gandit ca oricare dintre noi poate sa-si faca singur cadou de mos, eventual sa-i faca partenerului cadou o chestie care-i e chiar lui utila :) plus ca e arta cu tendinta pentru "mosul" meu - l-am si anuntat c-am pus bannere pe blog cu ce mi-ar placea, nu de-alta, dar ai mei nu-mi citesc blogul de obicei. de comentarii nici nu mai vorbesc, asa ca-s in siguranta :)

Anonim spunea...

am glumit...ZAUUU

simf spunea...

@Anda - stttiuuuuu :)

Anonim spunea...

mi-am amintit ca, la un dureros moment dat, incepuserati a cocheta cu ideea de carucior pentru al' negru si gras. ma bucur ca-l declari mai in forma acuma,ii tin pumnii sa treaca iarna cu bine! dar asa, in caz de doamne feri, iti dau o adresa cu "voiturettes pour chiens et chats" (frantuzeste parca suna mai putin urat)daca o sa aveti nevoie (ptiu, ptiu, ptiu!) de model.

simf spunea...

@laura - grasul acum chiar alearga, dezarticulat, ce-i drept, dar bate la pas tot teritoriul. model de carucior, in caz de doamne fereste, avem de unde sa luam, la 10 km de pitesti e cel mai mare adapost de caini vagabonzi din lume, intrat in cartea recordurilor, si ne cunoastem de ceva vreme cu cei de la fundatie (de acolo e adoptat grasul)

:-D