Like?:)

miercuri, 28 noiembrie 2012

Să mă laud!

Cu Vlad, nepotul meu.


5 comentarii:

vic spunea...

http://www.casamea.ro/inspiratie/mobilier/mobilier-de-interior/silva-artis-16-piese-inedite-de-mobilier-din-lemn-9528/main_pic-6#slider_poze

Anonim spunea...

Vlad este vocea, impresarul, regizorul, sau ... cine?
Felicitari, oricum, de, suflet de artist!
De dragul lui si al poporuilui vecin si prieten care merge masiv la vot, dar nu nimereste niciodata tara, o sa merg si eu la vot. Si stii cu cine o sa votez? Chiar, eu cu cine votez?

simf spunea...

@Ada - Vlad e hiphoper, canta, compune, mixeaza, are studio de inregistrari si el stie ce mai face.
la faza cu votul, tu trebuie sa decizi fara influente externe.

Anonim spunea...

"Fara influenta externe", dar ce sunt eu, sistem adiabatic? Mai bine bag-o p'aia cu informatia corecta si echilibrata care trebuie decantata matur pentru a lua o decizie documentata si care sa reziste, cu argumente nu cu citate (sic!), la proba istoriei, decizie asumata pentru care sa fiu gata sa suport consecintele timp de patru ani, constient ca de ea, de decizie, depinde si parte din viitorul copiilor mei, deci, da, ca un alegator responsabil si cetatean angajat de care tara asta, tarisoara asta, coltul asta eroic si curat de Europa incinsa, patria, de, are nevoie la acest ceas crucial!
Daca spuneai asa, hai, intelegeam (intelegeam?!), dar "fara influente externe"... Idealisme, dom'ne, idealisme, ca, uite, cu de-astea am ajuns unde-am ajuns.
Unde-am ajuns?

simf spunea...

@Ada - mi-a fost nu's cum sa te indroduc asa, la prima ora, in sinergia faptelor si schimbarile de paradigma in poezia moderna, dar daca tu spui :D
(io ultima data am ajuns, acusi, de dimineata, la birou)

:-D