Like?:)

joi, 22 noiembrie 2012

Toamna, în bibliotecă





5 comentarii:

cristina spunea...

aaaaaaaaaaaa, hai sa facem schiiiiiiiiiiimb!!!! vreau si eu mate care sa se lipeasca una de altaaaaa!!!!! ale mele se bat :((((
geniale negriturile tale!

vic spunea...

le-ai chemat cu trompeta sau ce?
acu nu mai stiu care-i jincs, desi una bucata mitza e mai mica, o fi masha.

la primavara, la academie cu ele. sau la doctorat.

simf spunea...

@cristina - sa-i vezi cum se spala reciproc...

@vic - de la stg la dr - zombie, jinx, masha. vin singure cand vad ca fem focul in soba metalica, iar covorasul e special pentru somnul matzelor. (cred eu ca prefera scoala prin corespondenta, numai sa nu plece)

Anonim spunea...

ce volume misto ai in biblioteca...Totdeauna mi-au placut pisicile negre...Acu' Mariti e alba cu negru si mi-a infiat-o mama. Dar e o parsivaaaa.. daca cotizez ne iubim !! daca nu...

simf spunea...

@Anonim - volumele astea trei negre stateau accidental acolo, de obicei sunt pe rafturi, pe, intre sau in locul cartilor pe care le dau jos cu o gratie de-a dreptul felina :)

:-D