Like?:)

luni, 5 noiembrie 2012

Zi mușcată de umbra unui câine

  • Îmi plac casele care spun poveşti despre oamenii lor, nu cele care arată în termopane, unghiuri drepte și alb-negru averea proprietarilor.
  • Mi-aș dori ca unii oameni să se vadă la fel cum îi văd eu: cei care-mi sunt foarte dragi și cei pe care nu pot să-i sufăr.
  • Uneori, copilul pribeag se mută într-o limbă străină unde familie are prea multe consoane și lui acasă îi lipsește un a când e cu chirie. Încă nu crede că viața nu poate fi tradusă sau interpretată de altcineva, ori o înțelegi, ori nu, vrea să-i dea skip și s-o deruleze pe fast forward, nu înțelege că n-o poți arhiva ca s-o trăiești mai târziu.
  • Ne cumpărăm de tineri moartea, zi de zi ne plătim ratele mai prompți decât pe cele pentru pensie, ne aprindem țigara de la lumânările de pe tortul aniversar sperând, în secret, că așa vom face și de la cele de pe colivă.
  • Când neplăcerile cotidiene și oboseala cotropesc un om, de obicei face o formă de depresie. Eu mă împrietenesc cu insomnia, devin cinică și asocială. Atunci și umbra câinelui mușcă.

9 comentarii:

cristina spunea...

ai grija, te rog.

Stefana spunea...

Imi plac postarile (nici nu stiu cum sa le numesc mai potrivit) in care asterni ganduri.
Imi plac la fel de mult si cele in care impartasesti "jurnalul" vietii la tara.
Imi place cand vorbesti ( si cum vorbesti) despre ceilalti.
Este ca si cum ai deschide poarta gospodariei si ai spune " astia suntem noi".
Multumesc!

Dani P. spunea...

Iti ti pumnii, sa treaca mai repede zilele sub " umbra ce musca " ...

tuns caini sibiu spunea...

Frumos articol!!

Anonim spunea...

Imi pare mie??sau intr-o zi noroasa se profileaza o depresie??Cine-i cainele muscacios???Basescu?
As!!I n plina zi muscacita de cane,se ia o flanea,se urca pe bici'si se da o tura la o cofetarie...Se alege din ochi o praji',[cea mai cea]de ex.cu cioco la baza si un pompon zdravan de frisca.Si o kofee-neagra!!Se ocupa o masa la geam,se ia frisca cu lingurita [cam 1/2 din pompon]se pune in kofee si cu ochii pe geam, fara nici un gand anume, dar fara nici un gand[exceptie facand cele ticaloase]Si stai asa,duuuuusa pana ori te suna celularu' ori te gaseste careva si te aduce cu picioarele pe pamant.Sa nu faci nici o analiza psihopupu,sa nu regreti nimic !! sa stai sa te delectezi!! Si trece!!Cu apa rece!!ANONIM-ANDA Patita

Anonim spunea...

Am uitat ESENTIALUL!!Din cand in cand,se lasa privitul pe geam si se mai da cate un shut umbrei canelui ce musca, cu apostrofarea:Tzibaaa!!!
Nu te lasa!Fi barbata!!!tot anonima aia...

Anonim spunea...

...să am grijă să nu-ti tai calea...
(azi, toată ziua, m-am simtit pisică neagră.)

simf spunea...

@cristina - nu-ti fa griji, sunt ok, mersic
@Stefana - ma faci sa ma simt intr-un anume fel (chiar astia suntem, multumesc)
@Dani - a trecut:)
@tuns caini - multumesc
@Anonima Anda dulce - structural nu sunt predispusa la depresii, insa sunt zile in care toata lumea imi pare ticaloasa pana la proba contrarie. faza cu prajitura mergea cu ani in urma, acum e mai eficienta terapia plimbatului cu cainii din dotare in liziera, dar nu mereu am si timp.
@laura - cand o pisica neagra itit taie calea nu aduce ghinion, ci esti, pur si simplu, acasa. din 4 clar macar una e dispusa mereu sa-ti taie calea :) mie mi se pare ca e de bine sa te simti pisica neagra.

Anonim spunea...

Da!! Dar fi lini'...nu esti singura!!Dar eu dupa faza cu dulce,devin canele care musca.Si cel putin cativa din anturaj vor face antirabicu'

:-D