Like?:)

miercuri, 8 mai 2013

Angajamente






6 comentarii:

Iulia spunea...

Gata! Am furat ideile! Imi place tare de tot dulapul pentru rasaduri. Mie mi l-a facut Minitehnicus din cornier si arata a dulap de scule, bun de pus intr-un atelier mecanic. Al vostru, insa, e fermecator! Cam asa mi-ar placea si mie unul, pus in gradina, nu pe terasa.

simf spunea...

@Iulia - domnul meu iubeste mult lemnul si daca are de ales spre el opteaza, chiar de-i mai putin rezistent. (proiectul suportului insa imi apartine). la noi suportul e acum in curte (prinde soare toata ziua), dar migreaza unde si cand avem nevoie de el. e facut din materiale pe care le aveam pe stoc.

brindusa spunea...

Foarte frumoase toate si multe idei utile!

simf spunea...

@brandusa - orice lucru poate capata o alta destinatie decat cea dedicata, numai sa-ti lasi gandul sa zboare :)

Aurelia spunea...

La aranjamente te califici pentru locul intai. Am vazut destule gradini aranjate dar mai mult in ceea ce priveste latura practica, la tine iese in evidenta latura artistica. Felicitari!

simf spunea...

@Aurelia - imi e tare drag sa ma joc, sa vad lucrurile din alt unghi, sa le gasesc alta intrebuintare, toate astfel incat sa ma faca sa zambesc cand le vad. si am observat ca cei care vin la noi se amuza si ei, si lor le aduc zambetul pe chip.
si ma bucur tare ca-ti plac si tie.

:-D