Like?:)

luni, 13 mai 2013

Când vezi negru în fața ochilor









5 comentarii:

cristina spunea...

zombelu a aparut?

simf spunea...

@cristina - nu :(

Brindusa spunea...

Cand negrul e frumos, e cu totul alta treaba!

ina spunea...

Eu as fi curioasa ce se intampla cand se intalneste negru cu negru...(adica pisoi cu catel) Sau e liniste si pace? Îmi plac aranjamentele cu pietre si buturugi, mai nou am devenit si eu pasionata. Ieri am fost la munte cu rucsacul plin (aproximativ) cu mancare si l-am adus plin de pietre si de lemne. O zi faina!

simf spunea...

@ina - se inteleg bine, chiar se joaca impreuna. aduceam si eu pe vremuri in rucsac bolovani de la munte, aveam un colt de camera mobilat cu ei caruia ii spuneam gliptoteca. acum le aducem in portbagaj, s-a dus vremea rucsacului:)

:-D