Like?:)

miercuri, 8 mai 2013

În ansamblu, nu-i rău






10 comentarii:

Viata la tara spunea...

Nu e rau deloc. E chiar splendida gradina voastra!

Aurelia spunea...

E chiar frumoasa gradina ta. Dar zona cu legume?

simf spunea...

@Viata la tara - normal, doar e a noastra:)

@Aurelia - ultima poza. ceapa. usturoi. morcovi. pastarnac. exceptand urme fine de cartofi fasole bob mustar, cam aste e ce-am plantat pana acum.

Brindusa spunea...

Bocancii sunt superbi! M-au omorat!
E foarte frumos la voi Simona, sa va bucurati din plin de tot ceea ce aveti!

simf spunea...

@Brandusa - trec printr-o perioada in care sunt tare eco, vreau sa refolosesc tot, sa nu se iroseasca nimic :) in bocanci am pus amestec de flori pitice pentru jardiniere, cred ca vor arata intr-un mare fel pe la mijlocul verii.

Brindusa spunea...

O sa fur ideea cu bocancii:)
Si eu tot prin aceeasi perioada eco trec, te intaleg perfect:)

Iulia spunea...

Pai nu numai ca nu e rau, dar e chiar foarte bine! Imi plac trandafirii incadrati de butucii de lemn. Si pietrele (asta se vede si de la noi din gradina...) Iar straturile cu ceapa si alte cele (pe care nu le-am recunoscut de la distanta) m-au umplut de nostalgie. Tare mult mi-as dori sa am un loc cu soare mult, unde sa organizez ceva asemanator...

adina spunea...

În ansamblu e FOARTE BINE!

Anonim spunea...

Apreciez şi eu. Da', tot trebuie să adaug urmare titlului: "(în ansamblu, nu-i rău), în detaliu, nu-i bine" :))

simf spunea...

@Anonim - pai asta era ideea :)

:-D