Like?:)

joi, 16 mai 2013

Lauda de sine... Flori













9 comentarii:

Tiberiu spunea...

Da de ce crezi că te lauzi. Florile sunt chiar foarte frumoase :)

simf spunea...

@Tiberiu - ele clar sunt frumoase. dar si eu ma laud cu ele, mandra :)

Anonim spunea...

toate imi plac!in cat timp a crescut iasomia asa de mare? a mea aproape ca si-a dat obstescul sfarsit, tot fiind calcata din greseala.

Scutaru spunea...

Simona, florile, ca florile. Sigur, sunt frumoase, dar ochii mei mai „calcă” și strâmb: gata, îmi iau drujbă! Prea multe chestii faine din copaci feliați văd pe la voi. Gâza mă zumzăie aprobator: „Druzzzzzzzbă”!

simf spunea...

@Martha - iasomia are 3 ani, am fertilizat-o de 2 ori pe an cu macerat de gainat (primavara, cand i-au dat frunzele, si pe final de august).

@Scutaru - drujba e musai, apoi motocoasa. boys toys:D

cristina spunea...

uitandu-ma la trandafirul tau de dulceata, m-am gandit la ceva: daca bobocii aia infloresc asa, pe rand, noi cum mai facem dulceata din ei? mie mi-a inflorit unul, s-a ofilit deja, iar ceilalti nici macar nu s-au deschis.

simf spunea...

@cristina - de la jumatatea lui iunie incolo infloreste abundent.

Andreea spunea...

A venit vara, ce mai! Iasomie as vrea si eu, dar nu am gasit de cumparat. Daca te poti lipsi de cateva flori, usuca-le pentru ceai. Sa bei iarna si sa iti aduci aminte...

simf spunea...

@Andreea - buna idee, nu stiam ca si din varietatea asta se poate face ceai.

:-D