Like?:)

luni, 15 iulie 2013

Când înfloresc bocancii


4 comentarii:

cristina spunea...

in ciubotele astea ai pus cumva seminte din alea de jardiniere multicolore? parca recunosc cateva dintre flori.

simf spunea...

@cristina - da, am pus amestec de jardiniere

cristina spunea...

eu la anul n-o sa mai iau, m-au cam dezamagit. au aparut in unele ghivece numai niste gherghine pitice si sensibile foc la lipsa de apa. daca nu-s atenta o zi, le gasesc cu ochii dati peste cap. in alte ghivece mi-au aparut numai niste flori mici albe, nu stiu cum trebuie facut ca sa iasa din toate pentru toti :)
zic eu asa, dar pana la anul uit.

simf spunea...

@cristina - accidental mi s-a varsat plicul intr-un loc, acolo am belsug de plante, probabil trebuie puse multe seminte - nu mai am plicul, ca pe el ar trebui sa scrie pe ce suprafata se planteaza.

:-D