Like?:)

miercuri, 11 iunie 2014

Prin grădină








6 comentarii:

silavaracald spunea...

Superbe „petele” astea de soare!
Dacă mi-ai reaminti și cum se numesc, ți-aș rămâne îndatorată. :)

silavaracald spunea...

Mda, am aflat și singură: călțunași. Din postarea ta precedentă. :)

Simona Fusaru spunea...

@slvc - condurasi, caltunasi, chiar si nasturasi li se spune - tropaeolum majus

RELI T spunea...

Foarte frumosi, au inceput si ai mei sa infloreasca dar sunt portocalii, as fi vrut si rosii!

Simona Fusaru spunea...

@Reli - am luat de la lidl un plic color mix, pentru caltunasi pitici.

RELI T spunea...

Poate am noroc si sunt si ai mei de mai multe culori, si eu tot plicuri de la un supermarket, dar nu mai stiu de care si cum. Astia de-i am aici sunt pitici si au o singura floare si mai multi boboci, aia din gradina parca se intind, or fi mai inalti!

4me

stats

:-D