Like?:)

vineri, 28 noiembrie 2014

În bibliotecă






6 comentarii:

cristina spunea...

of, doamne, ti-am spus sa nu le mai pui sa citeasca atat de mult, tu nu vezi cat de tare le oboseste lectura???

Mihaela T spunea...

O, Simona, uite cum ma trimiti tu in weekend cu zambetul pe buze! Poza numarul doi e dementiala - imi vine sa bag mana prin ecranul computatorului si sa le smotocesc rau de tot! :)
Multumesc - un sfarsit de saptamana asa cum vi-l doriti!

Simona Fusaru spunea...

@cristina - n-am ce sa le fac, sunt deja dependente :)

@Mihaela - le smotocesc eu pentru tine, cum ajung acasa, cum le transmit mesajul :)

Mihaela T spunea...

Multumesc. :)

Ionut spunea...

Iubesc pisicile !! si eu am doua, dar sa fiu sincer, acestea sunt mult mai frumoase :)

Simona Fusaru spunea...

@Ionut - pisicile tale sunt cele mai frumoase din lume pentru tine - si asa trebuie sa fie - nu ale altora, daaa?:)

4me

stats

:-D