Like?:)

marți, 17 martie 2015

Cu rânduială



5 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Toate crengile astea sunt de la pomii fructiferi?
Arata foarte bine asa frumos stivuite! Bravo, felicitari!

simf spunea...

@Mihaela - da, de la pomii fructiferi, si nu-s toate, mai sunt de strans din curte, din curtea pasarilor... si mie mi-e tare drag cum sunt puse ordonat - e opera domnului meu :)

GabiA spunea...

OK, ideea e buna... Dar ce facem cu ele, ca asta-i durerea mea de ani de zile. La vara vreau sa-mi fac un fel de tocator, ca sa le maruntesc si sa le pot amesteca cu hartie macinata. Apoi le presez si le folosesc in semineu. Pe blog, am presa de brichetat hartie,am facut testul "caramizilor" uscate si sunt super multumit de randamentul caloric.

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Buna seara. La asa curatare puternica copacii vor riposta cu o lastarire pe masura, asa ca veti avea un an in care foarfeca va sta in buzunar ca sa rezolvati problema in verde. O seara minunata.

simf spunea...

@Gabi - lumea le foloseste cand face bulion, tuica...

@Vasile - nu stiu daca a fost o curatare puternica, sunt totusi peste 50 de pomi.

:-D