Like?:)

miercuri, 29 aprilie 2015

Bleu invadator







3 comentarii:

Vulpita Calatoare spunea...

Superbe!
Anul acesta am pus si eu cateva fire de nu-ma-uita in gradina. Imi sunt asa de dragi!
Salutari!

simf spunea...

@Vulpita - spor, ce-am plantat fire, ghivecele mi-au murit. covorasul bleu de-acum e rezultatul unui plic imprastiat acum doua veri, fara pregatirea pamantului sau ingrijire speciala.

cristina spunea...

am imprastiat si eu, dar degeaba. la fel si cu cel roz adus de la tine, degeaba. la fel si cu cel bleo, cumparat la ghiveci, degeaba. ma gandeam sa fac o postare azi, intitulata "Ca sa NU-MA-UITA", in care sa-ti explic de ce sunt atat de atasata de floarea asta, dar n-am avut timp, aa ca iti spun pe scurt: imi aduce aminte de copilaria mica, de pe la 4-6 ani, cand ma plimbam duminica cu ai mei prin parc. pe aleea centrala erau covoare de nu-ma-uita si am si acum in minte scena cand m-am aplecat sa le studiez mai bine si m-am mirat ca aveau si o culoare rosiatica in mijloc, pe langa albastru. floarea asta chiar m-a facut sa nu uit acea atmosfera de atunci, cand mama era in dreapta, tata in stanga, ma tineau amandoi de mana si eu eram centrul universului lor.

:-D