Like?:)

luni, 27 aprilie 2015

Tihnă matinală

Mi-am pus busuioc în păăăr măăăiii...
E aproape 7 a.m. și fac rondul ritualic prin grădină, cu ceașca de cafea în mână. Vântul adie și-mi scutură petalele prunilor în păr – ploaie albă, diafană -; cânt ușurel, iar Frida îmi povestește ceva – e normal, când vorbește cineva, numai cu ea poate vorbi.
E rece și simt pe pielea înfiorată, e liniște - ciripit și fluierat de păsărele, cântec de cocoși, câini lătrând în sat -, miroase a pomi înfloriți, a pământ reavăn și vag a fum de lemne.
Măi busuioace, măi busuiocel...
În lizieră e un grup de trei căprioare, în livada de-alături doi masculi tineri se curtează belicos. În mărul Florina, două mâțe negre stau ca doi sfincși urmărind atente căpriorii.
Într-o tufă de flori a apărut un fir de leuștean – el știe cum și de unde a ajuns acolo -, miozotul acaparează zi de zi noi teritorii, mărgăritarul se pregătește să înflorească.
Păi zică lumea orișiceee/Eu tot cred în farmeceee...
Timpul se dilată, e tihnă, e bine.

Trebuie să plec la serviciu.

2 comentarii:

cristina spunea...

zambesc a intelegere :)

Anonim spunea...

tocmai am realizat ca iar am uitat sa insamantez busuioc.
in rest, acelasi ritual. doar ca eu povestesc cu bobo.

:-D