Like?:)

vineri, 11 decembrie 2015

11.12.15

Decembrie în primă decadă: termene limită, lucrări devansate, drumuri amânate, ajuns acasă pe întuneric. Sâmbăta și duminica – eforturi pentru a recupera treburile nefăcute. Cam așa arată acum săptămâna la mine, n-am timp, randamentul mi-e afectat, aștept, abia aștept sărbătorile și vacanța implicită.
Noutăți nu prea am; în depărtare se văd munţii plini de zăpadă, a înflorit iasomia de iarnă, Castor nu prea mai poate să meargă (ne cheamă să-l ridicăm), am pus ceapa şi usturoiul, cocoşii mici exersează în falset cântatul, am fost la sor'mea M. de unde ne-am întors cu crizanteme, tufănici și doi moșmoni.
Dacă voi avea vreme și ce să scriu, voi scrie. Dacă nu... nu.

3 comentarii:

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Weekend cu spor si inspiratie sa aveti.

simf spunea...

@Vasile - si voua la fel. si astept impresii de lectura. :)

Mihaela T. spunea...

Si eu simt ca randamentul a scazut - of! Sanatate multa lui Castor!
Un sfarsit de saptamana placut, cu tot ce vreti voi.

:-D