Like?:)

marți, 15 decembrie 2015

Disparate

* În baie locuiește de curând o ascuțitoare Stabilo sub formă de coș de gunoi – acum creionul de sudoku e fericit, probabil și dermatografele vor fi în curând. Tot în baie, pe marginea chiuvetei, stă un pahar cu apă – pisicile sunt, după cum se știe, niște doamne pretențioase.
* Castor se mișcă din ce în ce mai greu - uneori nu mai ajunge la apă -, domnul meu îl plimbă prin curte cu un fular din melană verde, am mânușă din silicon tot verde pentru vase fierbinți, gata cu trimis/primit pachete în ăst an.
* Găinile reîncep să ouă, Maşa strănută, ne pregătim parțial pentru înzăpeziri: conserve pentru câini și pisici, drojdie, beciul mobilat cu conserve, apă minerală, Kinley.
* Bună invenția domnului meu - suportul de uscat rufe din baie -, îmi crește considerabil confortul, mă bucur de temperaturile negative cu nas rece, vreau zăpadă, bine, fie şi o ploaie înainte, vreau vacanţă de iarnă.

Niciun comentariu:

:-D