Like?:)

miercuri, 10 februarie 2016

Musafiri






4 comentarii:

Promotia 2023 spunea...

Am zarit si eu intr-o zi pe un lan de grau, in apropierea satului, inspre padure vreo 5-6 caprioare. Ma intorceam de la munca, la apus, ele pasteau linistite ce a mai rams din graul ars de ger. Am incetinit, cu gandul sa le fotografiez, insa cum au perceput schimbarea de turatie a motorului au zbughit-o spre padure. Tare mi-s dragi, dar foarte des aud impuscaturi inspre padure in ultima vreme. Sper din tot sufletul sa fie pentru mistreti.

cristina spunea...

Chiar asa, pe acolo se aud impuscaturi? Sunt vanatori?

simf spunea...

@cristina - o singura data am auzit impuscaturi si s-a lasat cu dosare penale (cineva din zona cu prietenii, vanatori cu acte, dar fara permis atunci). in rest, padurarul e vigilent, oamenii zonei le iubesc si ar iesi sa le apere.

cristina spunea...

Slava Domnului!

:-D