Like?:)

vineri, 5 februarie 2016

Zăvod





5 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Ce postura tantosa are in poza in care trece Frida pe langa el. :)
Simona, am observat ca si Miri sta in pozitia pe care o are Zavod in prima poza. Oare de ce? Mi se pare cumva nefireasca pentru ei.

Miri acum e pe un tratament agresiv. I s-a facut brusc rau, a devenit apatica si nu mai manca. Nu mai facea nimic. Ne-am speriat rau de tot.
Am chemat imediat medical veterinar. Si, se pare ca pe langa problemele de articulatii si cele renale pe care le are din cauza batranetii, mai are si microfilaria.
Nu stiu daca ati auzit de acest vierme cardiac. Sunt predispusi cainii care locuiesc mai mult afara, in curte. Cei la care o anumita specie de tantar ii inteapa in timpul verii cand temperaturile sunt peste 30 de grade.
Va doresc din tot sufletul sa nu aveti astfel de probleme, dar aveti grija.

simf spunea...

@Mihaela - nu stiam de microfilaria, dar... mai mult decat sa-i faceam vaccinurile, sa respectam ce spune vetul...
si mie mi se pare nefireasca pozitia, dar ma distreaza. sanatate, si tie, si lui miri.

Mihaela T. spunea...

Multumim frumos. Sanatate multa si voua, tuturor!

Anonim spunea...

Mai, are baiatul asta o atitudine... Parca nu s-a hotarat daca e semizeu, sau chiar zeu plin.

simf spunea...

@balaura - voda e sigur, poate chiar din neam de zeu :)

:-D