Like?:)

miercuri, 20 aprilie 2016

Flori, că-i vremea lor









5 comentarii:

ciumafaiul de toamna spunea...

iasomia inca mai face flori???eu am tuns-o ieri ca-ncepuse sa scoata niste profile haoticeeee...intai am incercat s-o-mpletesc si cand am vazut ce iese..am herstylit-o ..alea-s ranunculoaie,... ce faine-s...

simf spunea...

@ciumafai - si pe mine m-a batut gandul sa impletesc iasomia, dar am ratat momentul, deja s-a umplut de frunze. inca infloreste nebuna.

daiana spunea...

hei Sis , sa te bucuri de ele. Tin sa te anunt ca a inflorit liliacul de la tine. :)

simf spunea...

@daiana - si la tine e-o nebunie de flori (ma uitam azi la simfonie, n feluri de camelii, mama ce-ar fi de daiana aici!). n-ai idee cat ma bucur de liliac!

daiana spunea...

Deci , DA , cred ca sufar profund , sufar de o boala / meteahna sa-i zic , manie poate , cea a colectionarului. Colectionez orice , cu atat mai mult flori. Cred ca as da faliment. Noroc ca nu-i simfonie la Giurgiu. Sau poate ghinion. Depinde de puntul de vedere. Liliacul miroase innebunitor. Exact la fix dupa trecerea glicinei. :)

:-D