Like?:)

luni, 11 aprilie 2016

Magnolia Susan




6 comentarii:

ciumafaiul de toamna spunea...

Susan??? Susana are petale cat un linguroi...asta-i stelata !!!sora cu a mea...

simf spunea...

@ciumafai - are petalele considerabil mai lungi ca magnoliile uzuale si miroase cam a liliac.

ciumafaiul de toamna spunea...

NOORMAL!!!Este ceva deosebit!!Susana are toate lumea!!si-i frumoasa si ea[nu sant rea ,nu??]

simf spunea...

@ciumafai - eu mai stiu una singura ca a mea, in oras. in rest, in zona sunt la greu stelata si soulangeana (sunt deja scuturate florile lor acum, a mea e mai intarziata, asa).

ciumafaiul de toamna spunea...

eu cred ca ne-am vorbit ...si-a mea e singura in oras-cel putin in ultimii 8 ani ...mai are primaria prin oras dar albe-stelate...a mea ii mov stelata!!!

simf spunea...

@ciumafai - nu ne-am vorbit intamplator, dar fiind speciale noi, asa, si modeste, e firesc sa avem cele mai cele magnolii din zona (ce conteaza ce marca sunt, fiind ale noastre sunt clar cele mai cele.) :)

:-D