Like?:)

vineri, 6 mai 2016

Amestecate-n început de mai

* Final de aprilie și început de mai cu vreme amestecată, când soare şi relativ cald, când ploaie şi vânt ticălos; brumă târzie pe 26 aprilie (care mi-a aproape ucis spanacul tropical, busuiocul italian şi măghiranul), frig serios după călduri neaşteptate, Paşte şi 1 Mai deodată - doi într-unul ca_cafeaua – cu casă plină, liniște, timp tihnit.
* De Paşte i-am cumpărat Pepsicăi ham şi lesă, negre, cu benzi reflectorizante, din cordură, finuţe, deh, tipa e o delicată. Nu prea i-a convenit hamul, îl tot scărpina, dar asta e, n-a avut de ales; până când, după vreo două ore, am avut tupeul să mergem la masă; când am terminat, hamul era pe jos, tocat metodic. Aşa că acum e cu hamul de tracţiune al lui Castor – pe el nu-l poate roade.
* Câinii mai citesc metodic, printre picături, un steag luat de vânt, o folie subtilizată cu talent, pisicile trebuie periate de două ori pe săptămână, Igor e colecționar maniac de căpușe. Am găsit crănţănele ieftine pe care să le mănânce şi pisicile noastre – Pedigree pentru câini de talie mică -, o cloșcă a aruncat toate ouăle cu patru zile înainte să iasă puii, găinile se dezbracă de la zi la zi.
* Trandafirii fac boboci, încă mai avem patru lalele albe (sunt la umbră), oreganoul s-a facut bilă verde, înflorește iasomia, moșmonii leagă rod, am pus mai multe soiuri de fasole, răsadurile de roșii încep să se supere în minisolar.
* Dimineaţa e totul auriu în răsărit, aerul e plin, gustos, dar m-am cam săturat de frig; vreau soare, vreau căldură, vreau tricouri şi şlapi, vreau hamac în curte şi şezlong lângă casă, vreau să ud plante şi pistolul de grădină să-mi facă un curcubeu personal.

Niciun comentariu:

:-D