Like?:)

marți, 10 mai 2016

Mă scuzați dacă deranjez...

...dar Bubu face conuri.


5 comentarii:

Angi spunea...

cati ani are?
ca si eu am 2 braduti dar inca nu au produs nimic

Oana spunea...

nope, crenguţe noi ;) dar Bubu tare fain <3

ciumafaiul de toamna spunea...

ai inceput sa deranjezi???cu conurile??pe cineee???

Mihaela T. spunea...

Unde sunt ca nu le vad?

simf spunea...

@Angi - face 7 ani de cand il aveam si oficial avea 3 ani cand l-am cumparat.

@Oana - serios? adica m-am bucurat degeaba? :) in afara crengutelor din varful crengilor actuale are niste cevauri ca bubitele pe creanga in sine, nu in varf. zici tu ca nu-s conuri? (cum ajung acasa ma uit, iti dai seama). oricum bubu e o minunatie :)

@ciumafai - ma rasfat :)

@Mihaela - daca Oana are dreptate, nu se vad nicaieri, daca totusi nu are, asteptam sa mai creasca si fac poza prim-plan :)

:-D