Like?:)

joi, 18 august 2016

După Sântă Mărie

  • Ziua scade pe repede înainte, temperaturile nocturne și ele, în aer e umezeală, dimineața toate vegetalele sunt ude de-a dreptul.
  • Fructiera e plină cu mere și prune, pe masă locuiește un castron din lut cu ardei iuți colorați; culeg, usuc și depozitez semințe, pun plante medicinale pentru iarnă în cutia portocalie din carton, la congelator – ierburi aromatice.
  • Florile din cauciucurile-jardiniere din curte sunt aproape moarte grație câinilor, coșurile de gunoi cu capac nu rezistă necontrolate de ei decât dacă-s depozitate în locuri protejate.
  • Roșii n-avem și nici n-am intenția să cumpăr ca să fac conserve, cimbrul e subnuntrit, abia dacă a depășit statiul de răsad; a trebuit să tund leușteanul, arăta dramatic săracul, primulele și tradescantiile par arse și mă întreb dacă n-ar fi bine să le tund și pe ele.
  • Avem urme fine de usturoi din producție proprie, e un an prost la castraveți, dar foarte bun pentru busuioc, au murit un moșmon și o loniceră, domnul meu a demarat culesul prunelor, eu – spălatul covoarelor.
  • A fost green cu minunea ei de fată și cu domnul și stăpânul ei pe la noi; firești, deschiși, zâmbitori, echipă faină; mai vreau.

2 comentarii:

greenzonelife spunea...

Hai ca-ti pun niste usturoi pe posta ca am primit de la ai mei un sac :)

simf spunea...

@green - e iarna lunga, tine-l bine :)

:-D