Like?:)

miercuri, 31 august 2016

Pe scurt despre ultima vreme

  • Am cules mărul Prima – 12 fructe – şi părul Williams – 9 buc -, se coc ardeii iuţi şi mi-e tare drag de ei, leuşteanul şi tarhonul sunt la a doua tinereţe, n-am putut să scoatem ceapa şi usturoiul: s-a dus tăişul de la hârleţ, cred că târnăcopul ar fi fost mai indicat.
  • Trandafirii sunt mai puțin spectaculoși decât în alți ani, ce-i drept, nici nu i-am mai udat la fel de des, dar nici caniculă nu prea a fost, floarea de colţ suferă crunt, domnul meu culege periodic prune pentru ţuică, eu – mere căzute, pentru compost.
  • Câinii sunt gălăgioşi şi foarte activi, pisicile, expandate plictisit, găinile - dezbrăcate de pene, dar ouă la greu, iepurica e bine mersi şi n-are pui; au apărut ploşniţele maro, în nuci sunt veveriţe, câinuțele au păpat hamacul din chioșc al domnului meu.
  • S-a închis sezonul de musafiri, au sosit primele lemne, serile miros a toamnă, a pere şi a struguri şi - de ce nu mă mir? - iar am restanţe la capitolul somn. Am descoperit o stână în sat: oi și capre, brânză, carne. E cam bine.

2 comentarii:

silavaracald spunea...

Bine că-i bine per total. :)

simf spunea...

@slvc - n-are voie sa fie altfel :)

:-D