Like?:)

luni, 3 octombrie 2016

La început de octombrie

  • S-a dus echinocţiul, septembrie a fugit grăbit şi iar mi s-au adunat restanţe; la somn, la grădinărit, la chestii de făcut prin casă, prin curte.
  • După ploi s-a răcit vremea considerabil, cerul s-a colorat a toamnă, răsăriturile, apusurile au altă lumină, caldă, plină, şi-mi place într-un mod anume.
  • În grădină legumele sunt înfrigurate, strugurii s-au îndulcit, merele au gust, dar încă nu sunt gata de cules.
  • Gutuile încep să cadă, pisicile – să doarmă mereu în casă, câinii – să se îmblănească, uşile – să stea mai mult închise, porţile – mai mult deschise.
  • Cred că s-a închis sezonul la curcubeie ca o autostradă cu şapte benzi, cutiile pentru plante medicinale sunt pline, fructiera îşi schimbă conţinutul aproape zilnic.
  • Saboţii au luat locul şlapilor, am început să facem focurile în casă (iubesc boilerul pe lemne!), beţe şi uleiuri aromate, veste şi glugi: e toamnă plină.
  • Domnul meu are ochelari noi cu parasolare polaroid, eu am ochelari cu ramă arogantă şi lentile progresive - sunt în curs de adaptare, până atunci simţindu-mă uşor năuc-ameţită.

Pentru cei care au deschis netul mai târziu, cine și mai ales DE CE a inventat pantofii pufoși?


Niciun comentariu:

:-D