Like?:)

joi, 15 decembrie 2016

Succint

* Urma s-a făcut cât un urs, trebuie să ne ferim să nu ne dărâme în distracţia ei alergătoare. * Ultima-i jucărie: un smoc generos de păr pe care i l-am tăiat lui Zăvod; sau cuibul de pisici pe care l-a furat de pe terasă și l-a citit mărunt.
* Cuşca de şobolani a prins până acum vreo 20 de invadatori, garantat mai sunt, găsim urme mai mereu.
* Avem asfalt lin, cu capacele canalelor ridicate impecabil şi rigole aliniate, prilej tocmai bun pentru unele maşini ca să urce cu 80 la oră (şi mă tem pentru pisici).
* Iar n-avem timp, iar totul trebuie să fie gata ieri, iar. Dar trece, ştiu eu, trece. Aşa că am demarat cumpărăturile de Crăciun, făcutul cadourilor, al planurilor.
Cum se face focul în soba de teracotă a depăşit zece mii de vizualizări, în cap îmi umblă Colinde din criptă:
Sărbătorile vin, sărbătorile vin...

Niciun comentariu:

:-D